niedziela, 27 maja 2012

Rozdział 2

Kate:
- Halo! Słyszysz mnie?! - krzyczał Zayn.
Uświadomiłam sobie, że stałam jak głupia i gapiłam się na niego. Dziwne... Nigdy wcześniej nie zaznałam takiego uczucia. Gadałam z wieloma przystojniakami, lecz przy nikim nie czułam się tak oszołomiona i onieśmielona. Nie wiedziałam ile tak się na niego patrzyłam. Miałam nadzieję, że czas, który mi wydawał się wiecznością, był jedynie minutą. Z rozmyślań wyrwał mnie jego głos:
- Jak się nazywasz?
- Kate - tylko tyle zdołałam wydusić.
- A więc, Kate... Może zatańczymy? - uśmiechnął się.
- No jasne! - w tym momencie usłyszałam, że z głośników dobiega "The flood" Cheryl Cole (możecie sobie puścić :). Stanęliśmy na parkiecie. Zayn położył dłonie na moich biodrach, a ja splotłam ręce na jego szyi. Patrzyliśmy sobie w oczy, trochę rozmawialiśmy. Zauważyłam, że Vanessa daje mi jakieś znaki. Wyczytałam z nich, że cieszy się, że wyrwałam jakiegoś chłopaka lecz ona musi już iść. No trudno, wrócę do domu sama, a może nie... Spojrzałam na zaegarek; była 24:30.
- O kur... - krzyknęłam.
- Coś się stało? - zapytał Malik.
- Powinnam być już w domu. Muszę lecieć! - oznajmiłam.
- Szkoda. Dziękuję za wspaniały wieczór. - uśmiechnął się... Wydawało mi się, że chciał coś jeszcze powiedzieć, ale nie zrobił tego. Po prostu zniknął w tłumie.
"Na serio?!" - pomyślałam - "Nie odprowadzi mnie ani nic?! Nawet pocałunku w rękę?! No trudno... -.- Zamówię taksówkę. Jak widać miłość od pierwszego wejrzenia istnieje tylko w bajkach..."
Wróciłam do domu. Przeszukałam kieszenie kurtki, aby sprawdzić czy czegoś nie zgubiłam. W jednej z nich znalazłam małą karteczką. Spojrzałam na nią. Z jej treści wywnioskowałam, że rozczarowań nigdy za wiele...

~~~~~~~~~~~~~~~~~
Wiem, że trzebabyło długo czekać na 2 rozdział... Przepraszam!
Następne postaram się dodawać szybciej.
Jak myślicie, co Kate zobaczyła na kartece? Piszcie w komentarzach :)
xoxo

3 komentarze:

  1. JEŚLI CHCESZ ZGŁOSIĆ SWOJEGO BLOGA DO KONKURSU "BLOG MIESIĄCA-MAJ 2012" WEJDŹ I DOWIEDZ SIĘ WIĘCEN NA--> WWW.IMAGINY-ONE-DIRECTION-WIKA.BLOG.ONET.PL ZOSTAŁO TYLKO 7 MIEJSC!

    OdpowiedzUsuń
  2. oooooooooooooooo mega bardzo mi się podoba twój blog będę wapadać komentować czytać co tylko chcesz :) bo uwielbiaM JAK PISZESZ :)

    zapraszam na mego bloga - http://one-direction-mydream.blogspot.com/2012/05/rozdzia-2.html czytajcie komentujcie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napewno poczytam :))) Dziękuję, za opinię to wiele dla mnie znaczy. A jesteś może na tt? Podasz nick? :) xoxo

      Usuń